תליית טלויזיה על קיר בטון – מדריך מפורט שלב אחרי שלב

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

תליית טלויזיה על קיר בטון תליית טלויזיה על קיר בטון 

אם יש לכם בבית קירות עשויים בטון אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שתוכלו לבחור מסך בכל גודל. הבטון הוא חומר גלם חזק במיוחד שמסוגל לשאת משקל גבוה. התקנה נכונה בעזרת מתקן צמוד קיר או זרוע אפשרית עם מסכים בכל הגדלים. אנחנו נסביר איך תולים טלוויזיה על קיר בטון שלב אחר שלב. אם אנכם בטוחים כיצד מבצעים את אחד השלבים או באלו ברגים ודיבלים כדאי לבחור – התייעצו עם איש מקצוע. תליית טלויזיה עם הנדימן מקצועי תעלה לכם פחות מ-250 שקלים כך שברוב המקרים כדאי יהיה לשכור איש מקצוע ולא להסתכן בשבירה של המסך או נזק למבנה. 

מה צריך להכין בשביל לתלות טלוויזיה?

תליית טלויזיה על קיר בטון מתחילה בהכנת כלי העבודה, רכישת מתקן תלייה מתאים, פינוי מרחב עבודה ותכנון של העבודה. חשוב לזכור שבתוך הקיר מותקנים קווי חשמל ותקשורת כך שבמהלך הקידוח אתם מתבקשים שלא לפגוע בהם. נתחיל בעבודה רק לאחר שנוודא שיש ברשותנו את כל הציוד, נפנה לעצמנו מרחב עבודה בטיחותי ונסמן על הקיר את נקודות הקידוח. 

איזה מתקן תליית טלוויזיה מתאים לקיר בטון?

על גבי קיר בטוח אפשר לתלות גם מתקנים צמודים לקיר וגם זרוע אחיזה. היתרון הגדול של זרוע האחיזה הוא האפשרות לשנות מעט את הזווית של המסך. מתקן תלייה צמוד קיר שתואם את המידות של המסך מסופק לרוב במעמד הקנייה. אם המסך שלכם לא כולל גם מתקן תלייה או שאתם מעוניינים במתקן זרוע, תוכלו לרכוש מתקן תלייה במחיר שווה לכל כיס בחנויות ציוד לבית. שימו לב שאתם בוחרים במתקן תלייה שתואם את הגודל של המסך ואת משקלו. 

איזה גודל של מסך כדאי לבחור?

רגע לפני שאתם ממהרים לבחור במסך הכי גדול שיש בחנות, חשוב להתאים בין הגודל של המסך לבין הגודל של החדר. כדאי למדוד את המרחק בין פינת הישיבה שלכם לבין המיקום המתוכנן למסך. יחס מומלץ הוא 10 אינטש של מסך בעבור כל מטר של מרחק. כך למשל, אם המרחק בין פינת הישיבה לבין המיקום בו אתם עתידים לתלות את המסך הוא 4 מטרים – הגודל המומלץ יהיה 40 אינטש. 

איך מתחילים בעבודה?

לקראת תליית טלויזיה על קיר בטון נרכוש מתקן תלייה שתואם את המאפיינים של המסך, ברגים ודיבלים שמתאימים לקיר בטון ולמשקל של המסך ונתקין על המקדחה מקדח שמתאים לקידוח בקיר בטון. חשוב שיהיה לכם גם פלס, סרט מדידה ועיפרון סימון. השלב הראשון יהיה פינוי של האזור מחפצים ובחירת המיקום בו נציב את מתקן התלייה. לאחר שבחרתם מיקום מדויק על בסיס מדידות ועבודה עם פלס, סמנו את נקודות הקידוח עם עיפרון ובצעו בדיקה חוזרת. נתחיל בקידוח רק כאשר נהיה בטוחים לחלוטין במיקום שנבחר. 

מתי מתחילים לקדוח?

הקידוח מתבצע לאחר שאנו בטוחים במיקום שבחרנו ומעוניינים לעבור לשלב הבא. בעזרת מקדחה עם מקדח שמתאים לקיר בטון נקדח חורים אופקיים ומדויקים ככל האפשר. הקפידו לאחוז את המקדח ביד יציבה ובטוחה. בתום הקידוח נכניס אל החורים את הדיבלים ולאחר מכן נבריג את הברגים. זהו השלב בו נבצע עוד בדיקה עם הפלס ונוודא שמתקן התלייה ישר לחלוטין. תליית טלויזיה על קיר בטון דורשת דיוק רב ועבודה צמודה עם פלס. אם אין לכם פלס תדאגו להשיג אחד לפני תחילת העבודה. 

מה אסור לשכוח?

עבודות בקיר בטון מבצעים רק עם ברגים ומקדח שמתאימים לקירות בטון. על תליית טלויזיה על קיר בטון להיות בטיחותית ועמידה כך שלא נתפשר על איכות המתקן ואיכות הברגים והדיבלים. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!