התקנת טלויזיה על קיר איטונג

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלויזיה על קיר איטונגחוששים לבצע את ההתקנה לבד על קיר איטונג? מובן לגמרי… דעו שלכל דבר יש פיתרון כאשר מדובר על עבודה מול מקצוענים. מצד שני, גם אלו שאינם מקצועיים יכולים להציע לכם מגוון פתרונות, פתרונות שיכולים להזיק בסופו של דבר למבנה הבית ולמסך עצמו. לכן כל כך חשוב לעשות מחקר מעמיק לפני בחירת איש המקצוע מולו אתם עומדים לעבוד ולבצע תליית טלויזיה.

התקנת טלויזיה על קיר איטונג – מה זה משנה אם מדובר על גבס או איטונג?

כל מתקין צעיר יודע שהדבר הקריטי ביותר שיש לבדוק הוא מהו סוג הקיר עליו אתם עומדים להתקין את מתלה הטלוויזיה. קיר איטונג הינו סוג של לבנה עדינה יותר מאשר בטון אשר ידועה בתור בנייה נפוצה בשל היתרונות הרבים של בידוד תרמי ואקוסטי ברמה גבוהה. איך נדע שמדובר על קיר איטונג? לרוב כאשר מדובר על בעל מקצוע מנוסה הוא ידע להבחין מסוג הלבנה כבר על ידי בחינה זריזה, אם לא רק לאחר הקידוח ניתן לראות שמדובר על אפר לבן והקדיחה מאוד קלה, דומה מעט לקיר גבס. 

ההבדל בין סוגי הקירות השונים לא צריך להשפיע על בחירת הלקוח כמעט אף פעם, השיקול צריך להיות לבעל המקצוע אשר מגיע להתקנה. אופן ההתקנה הוא שונה מקיר לקיר, יש לנהוג בעדינות רבה יותר כאשר מדובר על קיר איטונג. כמו כן, יש לבחון אילו משקלים רלוונטיים להתקנה על גבי תקרה או קיר חיצוני. לא משנה מהו סוג הקיר, כאשר מדובר על התקנה מורכבת יש להיעזר בבעל מקצוע. 

התקנת טלויזיה על קיר איטונג – מהו סוג ההתקנה והתהליך עצמו?

סוג ההתקנה תלוי אך ורק בלקוח ובבחירות שלו, יש לכם מגוון אפשרויות התקנה שונות. האם אתם בוחרים להתקין זרוע חשמלית או ידנית? האם מדובר בכלל על עמוד נירוסטה אשר תרצו למקם בבית? או שאתם מתכוונים לבחון בהתקנה יוקרתית של מעלית למסך הטלוויזיה? גם יכול להיות שאתם בכלל מעדיפים את ההתקנה הסטנדרטית והפשוטה על גבי הקיר. בכל אופן, סוג ההתקנה תלוי בכם ובאיכות הצפייה אליה אתם רוצים להגיע. תהליך ההתקנה עצמו יכול להיות או באופן עצמאי כאשר מדובר על התקנה פשוטה או באמצעות סיוע של איש מקצוע כאשר מדובר על התקנות קריטיות. התהליך עצמו מתחיל בבחינה ובייעוץ של החברה דרכה בחרתם להתקין את מסך הטלוויזיה, הצעת מחיר, ולאחר מכן יגיע בעל המקצוע ובאותו הרגע יסיים את ההתקנה (לרוב מדובר על יום עבודה אחד למעט מקרים מורכבים יותר).

התקנת טלויזיה על קיר איטונג – היעזרו באיש מקצוע

יש לכם 2 אפשרויות, האחת היא להיעזר באותו איש מקצוע אשר החברה ממנה רכשתם את מסך הטלוויזיה הציעה לכם, או לעשות את המחקר הזה לבדכם ובאופן עצמאי עד למציאת בעל המקצוע הנכון ביותר. אנו מאמינים שחופש החיפוש הוא חובה לכל לקוח, אל תיקחו בעל מקצוע אשר "דחפו" לכם, יש כיום המון טכנאים פרטיים וחברות גדולות אשר מציעות שירותי התקנת טלויזיה על קיר איטונג או כל סוג התקנה אחר במחירים הוגנים והתוצאות נקיות ומקצועיות. 

שימו לב, כאשר אתם בוחרים להתקין באופן עצמאי ונגרם נזק למסך הטלוויזיה עקב כך, סביר להניח ולא תוכלו להפעיל את האחריות והביטוח שיש לכם על מסך הטלוויזיה. אם כבר רכשתם מסך יוקרתי אתם רוצים להנות ממנו כמה שיותר, בסיוע של חברה מקצועית המומחית בהתקנות מסכי טלוויזיה תוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר. גם תוכלו להכיר עוד אפשרויות שלא חשבתם עליהן כלל, אפשרויות שיכולות לחסוך לכם מקום בחלל הבית וגם לגרום לצפייה שלכם להיות מהנה יותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!