התקנת טלויזיה במרפסת

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלויזיה במרפסתהתקנת טלויזיה במרפסת

גם אתם תקועים כל היום במשרד? למה שלא תסיימו את היום שלכם באוויר הפתוח בחיק המשפחה? התקנת טלויזיה במרפסת היא הפיתרון המושלם עבורכם, פיתרון מושלם ואפילו די פשוט. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם החברה המתאימה ותוכלו לראות מהן האפשרויות העומדות לרשותכם תחת התנאים שיש במרפסת שלכם.

 

התקנת טלויזיה במרפסת – מחשבה לפני התקנה

התקנת טלוויזיה במרפסת, גם אם זה נראה לכם פשוט, דורשת מחשבה רבה לפני שאתם מקבעים את המסך. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את המקום האסטרטגי ביותר למיקום הטלוויזיה, זאת יש לעשות בהתחשב במיקום המרפסת לעומת קרני האור בשעות היום. כמו כן, עליכם לבחור את גובה מיקום המסך בהתאם לכמות הצופים, חלל המרפסת ועוד… למיקום המסך יש חשיבות רבה, אך דעו כי בעזרת מתקני תליית טלויזיה איכותיים וחדשים תוכלו לווסת את זוויות הצפייה באופן פשוט, הן מבחינת גובה והן מבחינת זווית. 

התקנת טלויזיה במרפסת – מי צריך את זה בכלל?

כל אדם בעל מרפסת בבית שלו יודע שהמקום הטוב ביותר להרגיע את הגוף מהמאמץ של כל היום הוא המרפסת. רבים בוחרים לצפות דרך מחשב נייד או בעזרת טלפון חכם, למה לכם להסתפק במועט אם אתם יכולים להשקיע באופן חד פעמי במסך איכותי ובהתקנה פשוטה וכך תוכלו להגיע למרפסת בסוף היום ולהשכיח את כל מה שמטריד אתכם. התקנה טלויזיה במרפסת זה לא עניין של מותרות, זה עניין של בחירה. כמו כן, אנו פוגשים משפחות רבות אשר לא רוצות למקם את הטלוויזיה בסלון הבית, מבחינתם סלון הבית מיועד לישיבה משותפת בחיק המשפחה ללא היסח דעת. 

 

התקנת טלויזיה במרפסת – זה לא מסוכן?

התקנת טלויזיה במרפסת אמנם פשוטה בפועל, אך ללא תכנון מדויק והתאמת המסך ומתקן התלייה בהתאם לכל מזג אוויר שיכול לפגוש אתכם יכול להפוך את כל היתרונות של מסך טלויזיה במרפסת לחסרונות. בשל כך יש חברות מקצועיות אשר ידעו לכוון אתכם, בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בהתקנה חכמה, לגבי היתר אין לכם מה לדאוג. חברה מקצועית תדע לכוון אתכם למיקום המדויק ביותר שימנע סיכונים טבעיים וגם שיעניק לכם את זוויות הצפייה הנוחות ביותר. יש לכם מבחר שלם של מתקני תלייה אשר יוכלו להתאים למרפסת שלכם, חלקם יקרים וחלקם יקרים פחות, הבחירה היא בידיים שלכם.

בשל כך, אנו מציעים לכם לפנות לחברה שכל ייעודה הוא התקנת מסכי טלוויזיה ולא חברה שעושה את זה כחלק ממשהו אחר כמו חברות מכשור טכנולוגי רבות. חברה אשר כל ייעודה הוא התקנת מסכי טלוויזיה תהיה מקצועית ככל הניתן וגם תציע לכם את מתקן התלייה המדויק לצורך שלכם. כמו כן, ההתקנה עצמה תתבצע באופן זמין בהתאם לזמנים של הלקוח, והמחירים יהיו נמוכים ממה שאתם מצפים.

התקנת טלויזיה במרפסת – כמה זה עולה לי?

המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים רבים, אך אם נסכם זאת המחיר נקבע לפי מורכבות העבודה, סוג מתקן התלייה והחברה המבצעת. כדי להבטיח את המחירים הטובים ביותר תוך כדי שמירה על איכות המוצר עליכם לתת דגש על בחירת חברה מקצועית עתירת ניסיון וחוות דעת חיוביות. המחירים של ההתקנה עצמה ברובם יהיו זהים למעט מקרים של התקנות חריגות או של התקנות אשר דורשות יותר זמן עבודה וחומרי גלם. זכרו, עדיף לכם לשלם באופן חד פעמי לבעל מקצוע אשר ידאג לעשות את העבודה עבורכם מאשר לעשות זאת באופן עצמאי ללא כיסוי ובאופן רשלני.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!