באיזה גובה תולים טלוויזיה

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

מרבית האנשים אשר רוכשים טלוויזיה כיום, יודעים כי בכדי למקם אותה בצורה הטובה ביותר בחלל כל חדר, עליהם לתלות את הטלוויזיה על הקיר. כיום מרבית הטלוויזיות שרוכשים הינן טלוויזיות דקות ועל כן, תליית הטלוויזיה על הקיר מהווה את הפתרון האסתטי, האיכותי והיעיל ביותר. יחד עם זאת, לא מעט אנשים תוהים: באיזה גובה תולים טלוויזיה? חשוב מאוד לדעת שלרוב תלייה עצמאית של הטלוויזיה לא תתבצע בצורה המדויקת ועל כן, אין ספק שלצורך תליית טלוויזיה על קיר יש להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

באיזה גובה תולים טלוויזיה

מה גובה תליית טלוויזיה בסלון?

אחד החללים המרכזיים אשר יש צורך לתלות בהם טלוויזיה הם כמובן חללי הסלון הביתיים. אין כמו לצפות בטלוויזיה בחדר הסלון. יחד עם זאת, חשוב מאוד לשלב את הטלוויזיה בחלל הסלון בצורה הטובה ביותר הן בכדי שתהנו מצפייה בטלוויזיה והן בכדי שהסלון ישמור על העיצוב והאסתטיות שלו. גובה תליית טלוויזיה בסלון הוא לרוב בין 80-90 ס"מ מהרצפה. בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר בתליית טלוויזיה בחלל הסלון, כדאי לחלק את הטלוויזיה ל3 חלקים לרוחב, כאשר ניתן לסמן באמצעות מדבקה לנוחות. אם גובה העיניים שלכם מגיע לחלק העליון של השליש התחתון של הטלוויזיה, מדובר על הגובה הטוב ביותר עבורכם ובהתאם לכך, יש לתלות את הטלוויזיה על הקיר בסלון. כאמור, לרוב הגובה המדובר יסתכם ב80 עד90 ס"מ מהרצפה.

גובה טלוויזיה בחדרי שינה

כמובן שלא מעט אנשים שואלים את עצמם גם: באיזה גובה תולים טלוויזיה בחדר השינה וחדר הילדים. אם תשאלו מומחים בתחום הם יאמרו לכם כי הגובה האידאלי לתליית טלוויזיה בחדר השינה הפרטי שלכם ובחדר של הילדים שלכם הוא בין 120-140 ס"מ מהרצפה. חשוב לזכור שבחדרי שינה ובחדרי ילדים לרוב צופים בטלוויזיה בשכיבה מהמיטה ולכן תולים אותה באמצעות זרוע לקיר, כאשר היא מוטה בזווית כלפי מטה. כמובן שחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שכן, לא פעם גובה תליית הטלוויזיה בחדרי שינה ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: גודל החלל, גודל הקיר, גודל הטלוויזיה ועוד.

מדוע חשוב לתלות טלוויזיה בגובה המתאים?

אם אתם שואלים את עצמכם: באיזה גובה תולים טלוויזיה ולמה כל כך חשוב להקפיד על הגובה, חשוב מאוד שתדעו שצפייה בטלוויזיה אמורה להיות דבר נוח ומהנה. כלומר, בין אם אתם צופים בטלוויזיה בחלל הסלון ובין אם אתם צופים בטלוויזיה בחדרים השונים בבית שלכם, המגמה שלכם היא בוודאי לצפות בה מבלי שתדרשו להרים את הראש יותר מדי או להוריד אותו. התקנת הטלוויזיה בגובה חייבת להיות מדויקת מבחינת כל הפרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת ועל כן, חשוב מאוד שלא לנסות לתלות טלוויזיה באופן עצמאי, אלא להיעזר באנשי מקצוע שמכירים את התחום היטב ויודעים כיצד לתלות את הטלוויזיה בגובה הנכון והמתאים בהתאם לכל הפרמטרים העומדים על הפרק.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע עבור תליית טלוויזיה?

על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט אנשי מקצוע המציעים את שירותיהם בתחום תליית טלוויזיה על קיר, אין להתפשר על פחות מהטובים ביותר בתחום. טרם תבחרו את אנשי המקצוע לצורך תליית הטלוויזיה בבית שלכם, כדאי שתבדקו האם מדובר באנשי מקצוע שיודעים כיצד לעשות את העבודה, האם הם עוסקים לא מעט בתחום תליית טלוויזיות ויש להם ותק וניסיון בתחום וכן, האם יש להם מוניטין והמלצות. לאחר שתבחנו את כל הפרמטרים הללו, תוכלו לבחור איש מקצוע שיסייע לכם בתליית הטלוויזיה בביתכם בצורה המדויקת והאיכותית ביותר שיכולה להיות.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!