תליית טלוויזיה בחדר שינה – מה הכי טוב לזוגיות?

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

תליית טלוויזיה בחדר שינהתליית טלוויזיה בחדר שינה

מתכננים תוספת של טלוויזיה אל חדר השינה? המדריך הבא נועד לספק לכם את כל המידע הדרוש לקראת תליית טלוויזיה בחדר שינה וקבלת החלטות נכונות. אנחנו נסביר באיזה גובה כדאי לתלות את הטלוויזיה, מה קורה כאשר תולים את המסך במיקום גבוה, איזה מסך כדאי לבחור, אלו מתקני תליית טלוויזיה קיימים וגם, איך כניסת הטלוויזיה אל חדר השינה עתידה להשפיע על הזוגיות שלכם. 

איך נדע באיזה גובה לתלות את הטלוויזיה?

מיקום הנכון הוא כזה שיאפשר צפייה בעודכם שוכבים במיטה בתנוחה שנוחה לכם. הצפייה במסך צריכה להיות נוחה בעוד הצוואר נמצא בתנוחה ישרה. אם אתם נוהגים לשבת עם ברכיים מכופפות חשוב לוודא שהברכיים אינן מסתירות את המסך ולבחור את המיקום בהתאם. אם אנכם בטוחים היכן כדאי למקם את המסך התייעצו עם הנדימן שתולה בכל שבוע כמה עשרות מסכים בחדרי שינה מכל הסוגים. 

איזה מסך כדאי לבחור?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בענף היא קניית מסך גדול יותר ממה שאתם צריכים בפועל. הצפייה לא תהיה נוחה יותר עם מסך ענק כאשר החדר קטן ומרחק הצפייה אינו גדול. אל תמהרו לרכוש את המסך הכי גדול והכי חדש רק בשביל להרשים את החברים. בפועל, בעבור חדרי שינה בגודל סטנדרטי ניתן להסתפק במסך בגודל של עד 40 אינטש. מסך גדול יותר יהיה לא נוח לצפייה ממושכת וקטן יותר יאמץ את העיניים בצפייה ממושכת. חשוב לזכור שחדר השינה הוא לא חדר קולנוע אלא החדר בו תרצו להירגע מעט לפני השינה על מנת להירדם בקלות. 

איזה קיר יש בחדר השינה שלכם?

תליית טלוויזיה בחדר שינה מתחילים הזיהוי של סוג הקיר עליו יותקן המסך. אם מדובר בקיר בטון או קיר בלוקים תוכלו לבחור ללא הגבלה גם במתקן צמוד קיר וגם במתקן זרוע. שיטת ההתקנה זהה לחלוטין בין כל סוגי הקירות כאשר ההבדל הוא בסוג הברגים, הדיבלים והמקדח. בעבור קירות גבס שנחשבים פחות חזקים יש צורך ברגים שנאחזים בקיר טוב יותר או בחיבור של מתקן התלייה אל מתקן המתכת שבתוך הקיר. 

איך נדע היכן צריך לקדוח?

מסך טלוויזיה עקום יפגע בעיצוב של החדר כך שנרצה לעבוד עם פלס ולהבטיח התקנה ישרה ומדויקת. על תליית טלוויזיה בחדר שינה להיות מוקפדת ומדויקת בעוד אתם נעזרים במכשירי מדידה, פלס ועיפרון לסימון נקודות הקידוח. לפני שאתם מתחילים בקידוח יש לוודא שנית שאכן בחרתם במיקום הנכון ולבצע עוד בדיקה עם הפלס. על המסך לאפשר צפייה בעוד צווארכם מיושר קדימה ואינו מוטה למעלה או למטה. 

עבודה נכונה עם מקדחה

לאחר שבצעתם את הסימונים הדרושים הגיע הרגע לשלוף את המקדחה, להרכיב מקדח מתאים ולעמוד בתנוחה יציבה. אם מדובר בקידוח אל קיר בטון יהיה עליכם להפעיל כוח רב יותר מזה של קיר גבס. הקפידו על עמידה יציבה לטובת קידוח אופקי ומדויק. כעת יש להכניס את הדיבלים אל החורים, להצמיד את המתקן אל הקיר ולהבריג פנימה את הברגים. המתקן כבר מחובר אל הקיר ונבצע כעת בדיקה נוספת עם הפלס בכדי לוודא שהמתקן ישר לחלוטין. 

האם כדאי להתקין טלוויזיה בחדר שינה?

זוגות רבים מתלבטים האם כדאי להכניס את הטלוויזיה אל חדר השינה. המתנגדים טוענים שצפייה בטלוויזיה פוגעת באיכות השינה בעוד אחרים משיבים להם שהצפייה בטלוויזיה דווקא מסייעת להם להירדם במהרה. תליית טלוויזיה בחדר שינה היא שאלה של העדפה אישית ומקום פנוי. ההמלצה היא על צפייה בתכניות בעלות אופי רגוע ללא ווליום גבוה בעוד משך הצפייה מוגבל. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!