התקנת טלוויזיה על קיר גבס

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלוויזיה על קיר גבס

אם אתם מעוניינים לרכוש טלוויזיה חדשה לביתכם ואתם רוצים לתלות אותה על הקיר אך יש בביתכם קירות גבס, אתם בוודאי חוששים לתלות את הטלוויזיה על קיר גבס. לא מעט אנשים בטוחים כי קיר גבס הוא קיר חלש יותר ועדיף שלא להעמיס עליו יותר מדי ועל כן הם בטוחים כי התקנת טלוויזיה על קיר גבס היא לא אפשרית. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שכאשר בוחרים באיש מקצוע מיומן ומקצועי בתחום תליית טלוויזיה על קירות גבס, ניתן לתלות כל טלוויזיה גם על קיר גבס. כמובן שבמקרה הזה באמת חשוב שלא להתפשר על איש המקצוע הרלוונטי לכם שכן, חוסר מקצועיות בהתקנת טלוויזיה על קיר עלולה להוביל אתכם למצב של הריסת הקיר ונפילת הטלוויזיה.

התקנת טלוויזיה על קיר גבס

כיצד תולים טלוויזיה על קיר גבס?

תליית טלוויזיה על קיר גבס תתבצע באמצעות דיבלים מיוחדים. על אף שלא כל דיבל מתאים לתליית טלוויזיה על קיר גבס, חשוב מאוד לדעת שישנם לא מעט דיבלים שכן מתאימים לכך ואפילו ניתן למצוא אותן בכל חנות לחומרי בניין. מוכרים בחנויות מעין אלה יוכלו להמליץ לכם על רכישת הדיבלים המתאימים לקיר הגבס ולטלוויזיה שאתם מעוניינים לתלות על הקיר בהתאם לגודלה וסוגה. כמו כן, ניתן כיום לעשות שימוש ביתד שמתברג העשוי פלסטיק או מתכת המאפשר תלייה קלה על קיר. מדובר על אמצעי שרלוונטי בעיקר לתליית טלוויזיה קטנה.

תליית טלוויזיה עם מסך גדול על קיר גבס

כמובן שלא מעט אנשים מעוניינים לרכוש טלוויזיה המכילה מסך גדול לביתם, אשר מציעה חווית צפייה ייחודית ואיכותית ועל כן, אותם אנשים בוודאי תוהים מה עליהם לעשות עם מסך גדול וקיר גבס. במקרה הזה לצורך התקנת המסך יש לקדוח חור מקדים בקיר ולנעוץ בתוכו את הדיבל. יש להצמיד את הלשונית של הדיבל ולחתוך את היתרה הבולטת. לאחר מכן ניתן להבריג בדיבל את הבורג המתאים לצורך המשימה העומדת על הפרק.

מה לגבי טלוויזיה ששוקלת הרבה?

אם מדובר על טלוויזיה ששוקלת לא מעט, כלומר: טלוויזיה ששוקלת מ70 ק"ג ועד 100 ק"ג יש להשתמש במתקן תלייה מיוחד אשר יכולת לשאת פריטים כבדים. את מתקן התלויה ניתן להתקין באופן סמוי לתוך הקיר. כמובן שמדובר על עבודה שרלוונטית למומחים בלבד שכן, קיר גבס הוא קיר לא מאוד חזק ובכדי לאפשר לו לשאת כובד של טלוויזיה בעלת משקל משמעותי, יש צורך לדאוג שרק אנשי מקצוע שיודעים כיצד לעשות את העבודה, יבצעו אותה.

מה חשוב לדעת לפני שתולים טלוויזיה על קיר גבס?

הגבס מהווה ללא ספק כיום חומר פופולארי מאוד ולא מעט אנשים משתמשים בו בעיצוב הבית שלהם. באמצעות הגבס קל מאוד ליצור נישות, הנמכות תקרה, מסגרות ועוד. מכיוון שניתן למצוא כיום לא מעט קירות גבס בבתים פרטיים, הרי שלא מעט אנשים בטוחים כי לתלות טלוויזיה על קיר מעין זה, זה לא בא בחשבון והם יהיו צריכים להביא רהיט ייעודי כלשהו על מנת להניח עליו את הטלוויזיה. אולם, אין הדבר נכון. גם על קיר גבס ניתן לתלות כיום טלוויזיה. רק שטרם מתקינים את הטלוויזיה על קיר גבס, יש להתייעץ עם מתקין טלוויזיות מקצועי לגבי מיקום ההתקנה, המרחק של התקנת הטלוויזיה, הגובה הרצוי להתקנת הטלוויזיה והכל בכדי שלא לפגוע בגבס שכבר בנוי ובכדי שהטלוויזיה תהיה יציבה, עמידה וחזקה.

כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור תליית טלוויזיה על קיר גבס?

כיום ניתן למצוא לא מעט מתקיני טלוויזיות, אך טרם תבחרו את אנשי המקצוע הרלוונטיים לכם, בדקו היטב האם מדובר על אנשי מקצוע בעלי המלצות, מוניטין בתחום, ותק וניסיון.

תליית טלוויזיה על קיר

כל אדם יודע שטלוויזיה יכולה לשדרג לחלוטין את חלל הסלון, אך מלבד זאת, טלוויזיה מסבה לא מעט עניין והנאה ועל כן, ניתן למצוא אותה כמעט בכל חלל סלון ביתי. יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא לא מעט סוגים של טלוויזיות שונות, בגדלים שונים ואיכויות שונות ועל כן, לא פעם קשה לבחור את הטלוויזיה הרלוונטית. מעבר לכך, אחד הפרמטרים שחושבים עליהם כאשר מעוניינים לרכוש טלוויזיה לחלל הסלון הוא המיקום שלה. לא פעם, אנשים בוחרים לוותר על טלוויזיה בגודל הרצוי להם מכיוון שהם לא יודעים היכן למקם אותה. חשוב מאוד לדעת שכיום באמצעות תליית טלוויזיה על קיר, אשר תתבצע על ידי איש המקצוע הטוב ביותר בתחום, כל אדם יכול לרכוש כל טלוויזיה, בכל גודל שהוא חפץ ופשוט לשלב אותה באחד מקירות חלל הסלון שבביתו.

 

מתקן לתליית טלוויזיה- במה מדובר?

כאשר מדובר על תליית טלוויזיה על קיר, ניתן למצוא כיום מתקנים הרלוונטיים לתליית הטלוויזיה. המתקנים הקיימים כיום הם:

מתקן זרוע שהוא היה נפוץ בעבר בעיקר, כאשר היה מדובר על טלוויזיות גדולות וכבדות. המתקן הזה היה מאפשר את תליית הטלוויזיה על הקיר ושינוי הזווית שלה בהתאם לצורך. יחד עם זאת, חשוב לדעת שמתקן מעין זה איננו מתאים לכל קיר, כך לדוגמא: קיר גבס איננו מתאים למתקן זה.

מתקן שני הוא מתקן צמוד קיר. מדובר על מעין מוטות מתכת שבאמצעותן ניתן לתלות את הטלוויזיה על הקיר, כך שלאחר ההתקנה בלתי אפשרי לראות את המתקן. המתקן המדובר רלוונטי לכל סוגי הקירות: גבס, בלוקים ובטון.

כיצד תולים טלוויזיה על קיר?

את מתקן הטלוויזיה הרלוונטי לתלייה על הקיר, לרוב ניתן לרכוש באופן עצמאי בחנויות ייעודיות. חשוב מאוד שלא לרכוש כל מתקן תלייה באשר הוא, אלא מראש לבחור מתקן איכותי, עמיד, יחציב וחזק. מתקני התלייה המוצעים כיום בחנויות השונות מחולקים בהתאם לגודל המסך ומשקל הטלוויזיה ולכן, חשוב מאוד לרכוש מתקן רק לאחר שרוכשים טלוויזיה וזאת בכדי שהמתקן יותאם  לטלוויזיה בצורה מדויקת. התקנים לתליית טלוויזיה על קיר נעים בין עשרות שקלים למאות שקלים, כאשר המחיר הסופי יקבע בהתאם לעונה שבה אתם קונים אותו ולגודל הטלוויזיה שאתם מעוניינים לתלות.

באיזה גובה כדאי לתלות על הטלוויזיה?

אחד הדברים החשובים שיש לבחון כאשר מעוניינים לתלות את הטלוויזיה על הקיר הוא הגובה בו ממקמים את הטלוויזיה. חשוב לזכור כי מדובר על החלטה שיש לקבל בצורה הטובה ביותר. תליית טלוויזיה על קיר בגובה שאיננו תואם לכל  הפרמטרים העומדים על הפרק, זה דבר פחות טוב שכן, המטרה היא לאפשר לכם לצפות בטלוויזיה בצורה נוחה ונעימה, מבלי שתדרשו להרים את הצוואר בכדי לצפות או להתכופף. לכן, אם אינכם יודעים מהו הגובה הרצוי לתליית טלוויזיה, כדאי מאוד שתתייעצו עם איש מקצוע שמכיר את התחום ויודע כיצד להתאים את גובה הטלוויזיה בצורה המתאימה, בהתאם למיקום שלכם כאשר אתם צופים בטלוויזיה בחדר הסלון או בכל חדר אחר שהטלוויזיה אמורה להתלות בו.

כיצד תולים טלוויזיה על קיר גבס?

קיר גבס איננו חזק כמו קיר בלוקים אך יחד עם זאת, חשוב שתדעו שבכל זאת תוכלו לתלות עליו טלוויזיה. על קיר גבס ניתן לתלות טלוויזיה רק באמצעות מתקן תלויה צמוד קיר. בקירות גבס תליית הטלוויזיה תתבצע באמצעות דיבלים מיוחדים לקיר גבס אשר נכנסים בקלות לקיר ומתפצלים עד הסוף וזאת בכדי לחזק את האחיזה שלהם בקיר. את הדיבלים יש לחבר באמצעות מברג או מברגה. הגבס עצמו איננו מספיק חזק בכדי להחזיק את משקל הטלוויזיה ולכן יש לחבר את מתלה הטלוויזיה לניצבי המתכת שמחברים בין לוחות הגבס.

תליית טלוויזיה על קיר איננה דבר קל ועל כן, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שיודעים כיצד לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!