תליית טלויזיה במרפסת – איך מגנים על המסך מגשם?

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

תליית טלויזיה במרפסת תליית טלויזיה במרפסת 

כיום כאשר כולנו בילינו בחודשים האחרונים זמן רב בבית – דירות עם מרפסות נחטפות כמו לחמניות טריות. אם אתם מתגוררים בבית עם מרפסת ולא נוהגים להשתמש בה לעתים קרובות – הגיע הזמן שתתחילו לנצל נכון את הנכס. כל מה שאתם צריכים בשביל להפוך את המרפסת למקום המועדף עליכם בבית זה לרכוש פינת ישיבה נוחה, להתקין מתקן הצללה ולתאם תליית טלויזיה במרפסת. כאשר משתמשים בטכנולוגיה חדישה ונעזרים במיטב אנשי המקצוע, אפשר וגם כדאי להוסיף טלוויזיה לכל מרפסת ולכל גינה. 

איך אפשר להגן על טלוויזיה שמותקנת במרפסת?

לא נמליץ לכם על תליית טלויזיה במרפסת מבלי לספק פתרון להגנה מלאה על המסך מפני מגז האוויר. טכנולוגיה חדישה שמגיעה אלינו מחו"ל עוטפת את המסך מכל הכיוונים בצורה הרמטית מבלי לפגום בחוויית הצפייה. חיפויים למסכי טלויזיה נועדו בחלקם לספק הגנה מפני אבק ולכלוך ובחלקם להגן על המסך מפני גשמים, רוחות וטמפרטורות גבוהות. 

כיצד פועל חיפוי מגן למסכי טלויזיה? 

תליית טלויזיה במרפסת דורשת רכישת חיפוי מתאים. ללא חיפוי המסך יחזיק מעט רק לתקופה קצרה. החיפוי כולל זכוכית מגן אטומה שמספקת הגנה מלאה לחלק הקדמי של המסך, מעטפת מלאה למסגרת וכיסוי מגן אטום לחדירת מים שמכסה את החלק האחורי. בתוך מתקן החיפוי מותקן בקר טמפרטורה שמווסת את החום ומקרר את המערכות בהתאם לצורך. מתקני החיפוי מעניקים הגנה מלאה מפני האקלים הישראלי ומאפשרים שימוש קבוע וממושך במסכי טלוויזיה במרפסות וחצרות. חשוב לציין שמעטפת החיפוי מספקת גם הגנה מלאה למערכת החשמל של המסך. 

איפה כדאי לתלות טלוויזיה במרפסת?

רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש את המסך הכי גדול, הכי משוכלל או הכי זול חשוב לבחור את המיקום בו יוצב המסך. על המידות של המסך להתאים לגודל של המרפסת. אם מדובר במרפסת שמש ביתית קטנה נבחר מסך בגודל ריאלי. תליית טלויזיה במרפסת אפשרית על גבי קיר, באמצעות מתקן זרוע וגם על עמוד. את המיקום תקבעו בהתאם למיקום של השמש בשעות בהן אתם מרבים לצפות בטלוויזיה במרפסת. 

תליית טלויזיה במרפסת עם זרוע – מתי כדאי?

אם אין אצלכם במרפסת קיר מתאים לתליית מסך או שתרצו להבטיח אפשרות לשינוי הזווית של המסך, תבחרו בהתקנה על זרוע. את מתקן התלייה של הטלוויזיה נרכוש רק לאחר התייעצות עם איש מקצוע בעל ניסיון. חשוב להתאים את מתקן התלייה למעטפת החיפוי. כל התקנה של טלוויזיה במתחם חיצוני מחייבת שימוש במעטפת חיפוי מגן. 

איך אפשר להגן על טלוויזיה מפני גשם?

הגנה מפני מזג האוויר הכרחית בעבור כל מכשיר חשמלי שממוקם במתחם חיצוני. גם כאשר השימוש נעשה בעונת הקיץ חשוב לזכור את טיפות הטל שמופיעות השכם בבוקר. חדירה של מים (אפילו כמה טיפות בודדות) אל תוך המנגנון החשמלי של המסך גורמת לנזק בלתי הפיך. בהעדר שימוש במעטפת חיפוי ייעודית להגנה על מסכי טלוויזיה סביר להניח שבתוך זמן קצר מים יחדרו אל תוך המסך ויגרמו לנזק בלתי הפיך. הדרך היחידה בה אפשר יהיה לתלות טלויזיה במרפסת, וליהנות ממנה במשך שנים רבות בכל מזג אוויר, היא התקנת חיפוי מסך מלא שמספק הגנה הרמטית מפני גשמים וקרני שמש חזקות. 

הגנה על המסך מפני מזיקים

התקנת חיפוי מגן נועדה למנוע גם כניסת חרקים קטנים ושאר מזיקים אל תוך המכשיר. מסכי טלוויזיה כוללים חריצים לטובת אוורור. בהעדר כיסוי מגן אטום אותם חריצים עתידים לאפשר כניסת מזיקים אל תוך המסך. חיפוי המגן מרחיק את החרקים מהמסך היקר שלכם וחוסך תיקונים יקרים. לא נוכל לסיים מבלי לציין גם את ההגנה שמספק החיפוי מפני חימום יתר ושברים. עם חיפוי איכותי המסך שלכם יהיה מוגן במרפסת ואתם תיהנו משנים רבות של צפייה מהנה ונטולת תקלות. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!