שילובי תאורה נכונים בבית

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

עוברים לבית חדש או עושים שיפוץ, ורוצים לקנות גופי תאורה חדשים לבית? אם כן אז אתם חייבים לקרוא את המאמר הבא.

אם אתם בדיוק משפצים את הבית, עוברים דירה, או סתם רוצים להתחדש בגופי תאורה חדשים לבית – כדאי שתדעו שבחירת גופי תאורה מתאימים אינה עניין של מה בכך, ויש להשקיע בכך מחשבה ולהעניק לזה את תשומת הלב המתאימה.

למה חשוב לבחור גופי תאורה לבית בצורה נכונה

לגופי התאורה השפעה על חזות הבית ואפילו על בריאותכם
כאשר אתם בוחרים גופי תאורה לבית, חשוב לשלבם בצורה נכונה ומתאימה לעיצוב הכללי של הבית, ולאווירה שאתם רוצים ליצור בחדרי הבית. וזאת שכן לגופי תאורה שונים – כמו מנורת תקרה – יש השפעה משמעותית על חזות חלל הבית, על האווירה הקיימת בבית, ואפילו על התחושה ועל הבריאות של בני הבית.
למשל, אור חזק מדי לא רק מסנוור וגורם לאי נוחות, אלא גם עלול להוביל לתחושת עצבנות, לכאבים בעיניים ולכאבי ראש ואפילו להזיק לראייה. לכן, חשוב ביותר לבחור בגופי תאורה המאירים את חדרי הבית בעוצמה הנכונה והמתאימה – כך שנוכל לראות היטב, מבלי לאמץ את העיניים או לסבול מגירוי בהן.

גופי התאורה מאפשרים שליטה על כמות האור, ומעניקים מראה מרווח ואווירה ביתית

בנוסף, חשוב לזכור שהתקנת גופי תאורה לסלון מאפשרת לנו להעניק לבית מראה מרווח וגדול יותר. גופי התאורה מאפשרים הכנסת אור לבית, וזה מעניק אשליה של חלל גדול ורחב יותר. יתרון נוסף של שימוש בגופי תאורה קטנים וגדולים בבית – הוא הנוחות, והעובדה שזה מאפשר לכם לשלוט על כמות האור המדויקת בכל פינה בבית. כך אתם יכולים למשל לקרוא בחדר חשוך, לצד המנורה שליד המיטה, בזמן שבן הזוג כבר מזמן ישן, מבלי להעיר אותו. כמו כן, האור של גופי התאורה מאפשרים לכם להעניק לבית תחושה חמימה וביתית יותר, ואין דרך יותר נהדרת כדי להעניק לחדרי הבית אווירה נעימה יותר.

גופי התאורה מאפשרים לכם להשלים את עיצוב הבית ולהעניק לבית חזות מרשימה ויוקרתית
יתר על כן, באמצעות שימוש בגופי תאורה מעוצבים, כמו מנורת תקרה גדולה ומרשימה, אתם יכולים להעניק לבית שלכם חזות מיוחדת, יוצאת דופן ומדהימה ביופייה. גופי התאורה בבית משפיעים רבות על הנראות של חדרי הבית, ולכן חשוב לבחור במנורות ובגופי תאורה יפים ונעימים לעין. ואם אתם רוצים להעניק לבית חזות מרשימה או שאתם רוצים לעצב את הבית באופן מודרני וייחודי – גופי התאורה הם הפריט המושלם לשם כך. הם יוסיפו לבית שלכם סטייל אופנתי, מקורי ומהמם, ואתם יכולים לבחור מתוך מגוון גופי תאורה עוצרי נשימה. כך שאם אתם רוצים לעצב את הבית בסגנון יפה, מיוחד ומדהים – גופי תאורה, כמו מנורת תקרה מעוצבת, זה בדיוק מה שחסר לכם להשלמת עיצוב הבית.

אז אם גם אתם מעוניינים בהשלמת עיצוב הבית על ידי גופי תאורה חדשים ומעוצבים, כדאי שתכירו את מומחי התאורה של טכנולייט – חברת תכנון תאורה לבתים, דירות, משרדים ומלונות, המובילה בישראל.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!