תליית טלויזיה בקרית ים

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

תליית טלויזיה בקרית ים אמנם נשמעת פשוטה, אך יש הרבה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם רוכשים את מסך הטלוויזיה. חשוב לדעת כי סוג התלייה חייבת להיות מותאמת לגבול היכולות של אותו מעמד תלייה. לדוגמא, אם המסך שלכם שוקל 20 קילוגרם, אך הסטנד יכול להחזיק משקל של עד 15 קילוגרם, אתם בבעיה. תמיד עדיף לקחת כ-10 קילוגרם אקסטרה במשקל אותו יכול לשאת הסטנד. מבעד לכך, חשוב שתכירו את כל סוגי המתלים שיש בשוק ורק אז תגיעו לבחירה חכמה. ליווי מקצועי הוא חלק בלתי נפרד מתהליך תליית מסך הטלוויזיה.

 

 

תליית טלויזיה בקרית ים – די פשוט לא?

אחת הטעויות הנפוצות בקרב אזרחים רבים היא הקלות דעת שיש בהתקנת מסך טלויזיה. הדרך הפשוטה והבטוחה ביותר להתקין את מסך הטלוויזיה היא על ידי מעמד ידני שעומד על השולחן שלכם. בשביל מצב כזה אתם לא צריכים סיוע של חברה מקצועית. כאשר אתם רוצים משהו מעבר, עליכם כבר להכיר את כל האופציות העומדות לרשותכם, ממש עולם מלא. תליית טלויזיה בקרית ים יכולה להיות משהו פשוט שעובר על סדר היום, או שאתם יכולים לתרום לעיצוב הבית ולהפוך את הצפייה שלכם למשהו חוויתי יותר.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – גובה תליית המסך

אחד הבחירות הקריטיות שיש בידיים שלכם הוא המיקום בו אתם תולים את מסך הטלוויזיה. אתם לא אמורים לבחור את גובה התלייה לפי העין, אלא לפי קריטריונים ספציפיים. היום אנו מעבירים די הרבה זמן בצפייה מול המסך, אתם לא רוצים לקום עם כאבי בצוואר או העורף עקב תלייה לא נכונה. כאשר אתם נמצאים במעמד ההתקנה על המתקין לחלק את הטלוויזיה על ידי סימון, לאחר מכן יבקש ממכם להתמקם במקום בו אתם צופים במסך בדרך כלל (ישיבה, שכיבה). על בעל המקצוע לדאוג לכך שהעיניים שלכם יגיעו לקצה העליון של השליש התחתון של הטלוויזיה. כמובן שנתון זה משתנה בהתאם לסוג התלייה, הנוחות שלכם ומיקום הטלוויזיה, יש הבדלים בין חדר שינה ובין סלון הבית.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – מתלה קירתליית טלויזיה בקרית ים

תליית טלויזיה על גבי מתלה קיר נראית פעולה פשוטה, אך יש הרבה דברים שעליכם לקחת בחשבון. דבר ראשון, כפי שציינו יש למקם את מסך הטלוויזיה במיקום מדויק. מבעד לכך, יש סוגים שונים של מתלים אשר לכל אחד יש אופן התקנה אחר. עליכם יהיה לקדוח את המתלה לקיר, זאת לאחר שאתם מוודאים שאכן הקיר יכול לשאת במשקל הטלוויזיה ועוצמת הקדיחה. עוד נתון שיש לתת דגש עליו הוא היכן אתם קודחים, האם יש קווי חשמל שעוברים במקום, מהו עובי הקיר והאם מדובר על קיר גבס או בטון. אל תהיו פזיזים, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לתלות סטנד על קיר, במיוחד כאשר אין לו את הידע הטכני בשביל זה.

תליית טלויזיה בקרית ים – מעלית

מעלית מכונת גם מעמד תקרה, מעמד אשר אנו תולים על התקרה ועל ידי לחיצת כפתור מתקן חשמלי יורד לזווית אותה אנו מכוונים. היתרון של מעלית הוא שאין המתלה תופס מקום, הוא נמצא במקום חבוי לאורך כל הזמן שהוא לא מופעל. כמו כן, יש גם מעלית אשר נמצאת דווקא ברצפה ולא תבחינו בה כלל. היתרון הוא כמובן שאין המתלה תופס מקום, מדובר על מתלה חשמלי נוח לתפעול, אך החיסרון הוא המחיר שיהיה יקר מבין שאר המתלים.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – זרוע חשמלית

זרוע חשמלית תהיה דומה למעלית, היא מחוברת לתקרה או לקיר והמעמד בדרך כלל יתאים לכל סוגי הברגים. היתרון של זרוע חשמלית היא שהזרוע יכולה להתכוון לכל זווית בה נבחר, לצדדים, למטה ולמעלה. בניגוד למעלית הזרוע לא תכנס אל תוך הקיר בצורה בה לא יבחינו בה אלא תשאר ממוקמת במקום גלוי.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – זרוע ידנית

זרוע ידנית דומה במקצת למתלה קיר. בדרך כלל נבחר למקם את הזרוע במקום גבוה והיא תתאים לחדרי שינה. זרוע ידנית ניתנת לכיוון אך באופן ידני ולא על ידי לחיצת כפתור. ישנם סוגים שונים של זרועות, כאלה מעוצבות וכאלה סטנדרטיות. הזרוע הידנית פחות נפוצה בשנים האחרונות, אך עדיין עושה את העבודה כראוי.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – סטנד רצפתיתליית טלויזיה בקרית ים

סטנד רצפתי כשמו כן הוא. מדובר על עמוד נירוסטה אשר יעמוד במקום בו נבחר, בדרך כלל העמוד עשוי נירוסטה או מתכת קלה. סוג מעמד זה חוסך לנו הרבה מקום והוא מיוחד בעיצוב שלו. כמו כן, הסטנד יכול להסתובב ב-360 מעלות. יש סטנדים שהם גם ניידים ויכולים לשמש אותנו למקומות רבים בבית. החיסרון הוא שסטנד זה פחות מתאים למשפחה עם ילדים קטנים.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – מחיר

כמה נשלם עבור התקנה של מתלה כזה או אחר? המחיר עבור תליית טלוויזיה משתנה בהתאם למורכבות העבודה. כפי שכבר הבנתם יש סוגים שונים של סטנדים ולכל סטנד יש את מחירון ההתקנה שלו בהתאם לפרויקט הספציפי. בדרך כלל לא נשלם יותר מ- 200 עד 300 ש"ח עבור התקנה. עם זאת, יש התקנות מסובכות כמו התקנת מעמד מסוג מעלית אשר יעלה לנו יותר מהתקנה רגילה. שימו לב שיש גם השפעה על החברה איתה בחרתם לעבוד, לא כל בעל מקצוע יעניק לנו את כל האפשרויות שציינו.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – למה כדאי לכם לבחור בחברה מקצועית?

כאשר אנו רוכשים מסך טלוויזיה לרוב אותן חברות יציעו לנו גם שירותי התקנה. לא תמיד זאת הבחירה הנכונה ביותר עבורנו. אנו מציעים לכם לבצע סקר שוק לפני שאתם בוחרים מתקין לבית, במיוחד כאשר מדובר על התקנות מסובכות. יש כל כך הרבה דברים מסביב שאנו לא יודעים על התקנת מסכי טלויזיה ולכן חשוב להכיר את העולם הזה לפני שאנו פועלים באופן עצמאי או בוחרים מתקין ללא מחשבה מעבר. הבחירה בחברה מקצועית תבטיח תחילה את בטיחות ההתקנה, התקנה שלא מתואמת למשקל המסך יכולה לגרום לאסון. מבעד לכך, אתם רוצים שיהיה לכם הכי נוח בעת הצפייה בטלויזיה עם המשפחה. יש קריטריונים שונים שאתם חייבים לדעת, לא רק איך יהיה לכם נוח לצפות אלא איך רואים את מסך הטלויזיה מכל זווית וכן הלאה. חברה מקצועית תעניק לכם שירות שעליו לא תתחרטו, כמובן במחיר הוגן.

 

תליית טלויזיה בקרית ים – שמרו על הביטחון שלכם

אם נסתכל על תליית טלויזיה כעל דבר שולי אנו נקבל תוצאה מתאימה. בסופו של דבר הם אתם אשר מבלים שעות מול מסכי הטלוויזיה ומעבירים שם את הזמנים הכי אינטימיים שלכם בחיק המשפחה. אם נתייחס אל התקנה זו כעל משהו רציני נראה עד כמה התוצאה משפיעה עלינו ביום יום. הדבר החשוב ביותר שיש לתת דגש עליו הוא בטיחות. בשביל להימנע מאסונות של רכוש או גוף עליכם לפעול בהתאם להנחיות ובליווי חברה מקצועית אשר מכירה את כל הפרמטרים אשר משפיעים על ההתקנה.

 

בחירה בחברה מקצועית בהכרח תשמור על הביטחון שלכם ושל דיירי הבית. לא מדובר על בטיחות רק בעת ההתקנה אלא לאורך כל הזמן שהמסך תלוי על גבי הקיר שלכם. יש התקנות מורכבות ויש התקנות מורכבות פחות, עם זאת יש לדעת להתאים את הברגים הנכונים גם בהתאם למשקל המסך, גם בהתאם לקיר שלכם וגם בהתאם לסוג המתלה. גם אם נראה לכם שאין בעיה, ייתכן ותוך מספר חודשים פתאום יצוצו תקלות. מצד אחד חשוב לשמור על הביטחון שלכם, ומצד שני אתם לא רוצים גם להזיק למסך ששילמתם עליו כל כך הרבה כסף. בדיוק בגלל שתי הסיבות האלה עליכם לא לפסוח על שלב ההתקנה כאילו הוא שולי, זהו השלב הקריטי ביותר, עשו זאת באופן מקצועי.

 

מסקנות

כולנו אוהבים לצפות בטלוויזיה, אבל האם כולנו צופים בטלוויזיה בצורה הנוחה ביותר עבורנו? יש הרבה פרמטרים חשובים לתליית מסך הטלוויזיה. פרמטרים אלו משתנים בראש ובראשונה בהתאם למיקום בו אנו תולים את מסך הטלוויזיה. יש הבדל בין תליית מסך טלוויזיה בסלון ובין תלייה בחדר השינה. כמובן שיש השפעה גם לגודל הסלון או מול גודל מסך הטלוויזיה. אין לנו תשובות לכל השאלות בתור לקוחות, אך מי שיכול לענות לכם על כל שאלה היא חברת התקנה מקצועית אשר תלווה אתכם לאורך כל התהליך. ברגע בו אתם יוצרים קשר עם חברה מקצועית היא תציג בפניכם את כל האופציות שיש לנו לתליית מסך הטלוויזיה, החל מסוגי מתלים ועד למיקומים שלא חשבנו עליהם בכלל.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!