התקנת טלוויזיה על קיר

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלוויזיה על קיר

אם החלטתם לרכוש טלוויזיה חדשה לחלל הסלון שבביתכם או לאחד החדרים שבביתכם, אתם בוודאי תוהים היכן תמקמו את הטלוויזיה. אין ספק שאחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לקבל טרם בוחרים את הטלוויזיה היא היכן למקם את הטלוויזיה על מנת שמצד אחד יהיה נוח ונעים לצפות בטלוויזיה מכל מקום בחדר ומצד שני, היא לא תתפוס מקום גדול מדי בחלל. כיום, באמצעות מתקני תלייה שונים למכשירי טלוויזיה, ניתן למקם טלוויזיה על אחד מהקירות שבחדר וכך בעצם לחסוך מקום בחלל החדר ולצפות בטלוויזיה בצורה הנוחה ביותר שיכולה להיות. חשוב לזכור כי התקנת טלוויזיה על קיר חייבת להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

התקנת טלוויזיה על קיר

התקנת טלוויזיה על קיר- כיצד עושים את זה בצורה נכונה?

כאמור, בבואכם לרכוש טלוויזיה, עליכם לבחור את המקום המדויק שבו תרצו להציב אותה. בעוד שבעבר היו מציבים טלוויזיות על רהיט ייעודי להצבת טלוויזיה וזאת בשל העובדה שהטלוויזיה הייתה גדולה וכבדה, הרי שכיום ניתן להתקין את מרבית הטלוויזיות על הקירות. התקנת הטלוויזיה על הקיר מהווה פתרון מושלם לכל חלל. כמובן שטרם בוחרים טלוויזיה, יש לבחור אותה הן בהתאם לגודל והן בהתאם למשקל, לסוג הקיר שרוצים לתלות אותה עליו. מתקין טלוויזיה מקצועי בעל ניסיון וותק בתחום יוכל לייעץ לכם על המיקום האידאלי בחלל לתליית הטלוויזיה שלכם.

מיקום הטלוויזיה

ההחלטה לגבי מיקום הטלוויזיה בהתאם לגובה שלהם תחושב לפי הפוזיציה של הצפייה בטלוויזיה. מסך טלוויזיה גדול חשוב להרכיב תוך הקפדה על מרחק כלשהו מגודל החלל וזאת בכדי שלא לפגוע בראייה של הצופים בטלוויזיה. חשוב כמובן שהתלייה תבוצע בצורה בטוחה. על הטלוויזיה להיות יציבה מאוד וכן, התוצאה שתתקבל צריכה להיות תוצאה אסתטית כך שהחזות שתתקבל תהיה נקיה ומסודרת. בסופו של דבר, חשוב מאוד לזכור שכולנו צופים במכשיר הטלוויזיה שעות רבות ביום ועל מנת שהצפייה תהיה נעימה ונוחה, אין ספק שיש למקם את הטלוויזיה בצורה הטובה ביותר.

ומה לגבי התקנה על קיר גבס?

חשוב מאוד לזכור שיש הבדל בין התקנת טלוויזיה על קיר בטון לבין התקנת טלוויזיה על קיר גבס. כאדר קונים מכשיר טלוויזיה לבית שהקירות שלו הן קירות גבס, אין להתפשר על המתקין של הטלוויזיה. חשוב מאוד ליידע את המתקין מראש כי מדובר על קירות גבס ולוודא מראש כי המתקין יודע כיצד להתקין טלוויזיה על קירות גבס. בהתקנת טלוויזיה על קירות גבס יש להשתמש בדיבלים שביכולתם להחזיק עומסים כבדים בצורה טובה גם בלי להצמיד אותם לניצבים. ההתקנה של הדיבלים היא די פשוטה, אך חשוב מאוד שמי שיבצע את העבודה יהיה איש מקצוע אשר מכיר היטב את התחום ויודע כיצד לעשות את העבודה בצורה מדויקת ואיכותית.

מדוע חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור התקנת טלוויזיה על הקיר?

הטלוויזיה מהווה מכשיר חשוב מאוד כמעט בכל חדר בבית. ניתן כיום למצוא כמעט בכל בית מספר מכשירי טלוויזיה, כאשר צפייה בטלוויזיה מהווה פעילות אטרקטיבית ומועדפת על כלל דיירי הבית. בשנים האחרונות המגמה היא לא להציב את הטלוויזיה על רהיט ייעודי שתופס מקום בסלון הבית או בכל חדר אחר, אלא פשוט לתלות את הטלוויזיה על הקיר. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שמדובר על מכשיר יקר מאוד ועל כן, כאשר מעוניינים לתלות את הטלוויזיה על הקיר יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

טרם אתם בוחרים באנשי מקצוע אשר יסייעו לכם לתלות את הטלוויזיה שרכשתם, עליכם לבדוק כי מדובר על אנשי מקצוע אמינים, בעלי ותק וניסיון בתחום. בחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וקבלו את התוצאה הכי טוב שאפשר.

מתקין טלוויזיה

זה נכון שלא כולם צריכים להזמין מתקין טלוויזיה כדי לתלות טלוויזיה בבית, אבל גם לא כל האנשים צריכים לקחת את הרכב שלהם למוסך כדי לתקן אותו. אם אתם מרגישים שאתם לא יודעים איך נכון לתלות את הטלוויזיה שלכם, אם אין לכם זמן לעשות את זה בעצמכם או שאתם פשוט לא יכולים לעשות את זה ללא הכלים המקצועיים הנדרשים, זה בסדר לגמרי להזמין מתקין מקצועי שיבצע עבורכם את הטלוויזיה. מה שכן, אם אתם כבר מזמינים איש מקצוע ומשלמים לו כסף עבור השירות שהוא מעניק לכם, כדאי שתזמינו מישהו שמתמחה בהתקנת טלוויזיות ובשורות הבאות נסביר גם מדוע.

 

מדוע נדרשת התמחות של מתקין טלוויזיה?

ובכן, זה נשמע קצת גרנדיוזי כל הרעיון של התמחות בהתקנת טלוויזיות ואכן לא מדובר בהתמחות יוצאת דופן שקשה לרכוש. יחד עם זאת, התקנת טלוויזיה כן דורשת ידע מקצועי והבנה של הפרמטרים הפועלים בתהליך בכדי ליצור את חוויית הצפייה הטובה ביותר. כך למשל, תלייה של הטלוויזיה בגובה גבוה מדי יכולה להוביל לכך שבני המשפחה יסבלו מהר מאוד מכאבי צוואר והתקפים של צוואר תפוס ושיחוו מעין לאות כזאת שמתפתחת תוך כדי הצפייה בטלוויזיה בגלל הצורך לפקוח את העיניים לרווחה כדי לכוון את המבט כלפי מעלה. תלייה של הטלוויזיה בגובה נמוך מדי יכולה להוביל להסתרה חוזרת ונשנית של מסך הטלוויזיה על ידי אלמנטים שונים בתווך שבין הטלוויזיה וביניכם וכן לחוויית צפייה לאה ועייפה בגין צפייה במצב של עיניים חצי עצומות המכוונות כלפי מטה. כמו כן, יש להתאים את גובה הצפייה לתנוחה בה צופים בטלוויזיה ולכן כללי הגובה להתקנת טלוויזיה בחדר השינה יהיו שונים מאלו של חדר הסלון. מתקין טלוויזיה הוא איש המקצוע שאמור להכיר את כל הכללים החלים בעניין זה והוא איש המקצוע שיודע לא רק לקדוח חורים בקיר, אלא גם לייעץ ולהכווין אתכם לגבי סוגיית המיקום האידיאלי לתליית הטלוויזיה.

הובלת כבלים

פרמטר נוסף שבגינו נדרש מתקין טלוויזיה מקצועי הוא הנושא של הובלת כבלים בשטח הסלון. כך למשל, ייתכן שאתם מעוניינים לתלות את הטלוויזיה במיקום שונה מזה שחשב עליו הקבלן. במקרה כזה, הטלוויזיה עלולה להיות רחוק למדי משקעי החשמל והכבלים ויהיה עליכם להוביל את הכבלים למיקום המיועד. המתקין יוכל לבצע עבורכם את המשימה בצורה המקצועית ביותר מבלי לגרום לנזק אסתטי בסלון. לפני שאתם מזמין את המתקין, כדאי לחשוב על כל האלמנטים שאתם רוצים לחבר לטלוויזיה כדי לוודא שכל הכבלים הנדרשים יהיו זמינים. כך למשל, אם אתם מתכוונים לחבר סטרימר או מחשב לטלוויזיה, חשוב שתהיה גם נקודת אינטרנט זמינה במקום וגם את זה יוכל לסדר לכם מתקין טלוויזיה מקצועי.

פילוס והתקנת הטלוויזיה

לבסוף כמובן, אחרי כל התכנון וההכנות, מגיע השלב בו גם יש לתלות את הטלוויזיה ואת השלב הזה יודע מתקין טלוויזיה לבצע בתוך דקות ספורות ובצורה מושלמת. בביצוע ההתקנה בידי איש מקצוע אתם יכולים להיות בטוחים שהטלוויזיה תהיה מפולסת לחלוטין, מיושרת עם קו הרצפה, בגובה המתאים ותלויה עם הברגים הנכונים, בעומק הנכון ועם רמת החוזק הנדרשת. מתקין מקצועי גם יעניק לכם אחריות ראויה על העבודה, כך שאם כעבור זמן מה אתם חווים שמשהו לא תקין עם חיבור הטלוויזיה לקיר, תוכלו ליצור קשר על מנת להזמין תיקון במסגרת האחריות. ספציפית לתליית טלוויזיה על גבי קירות גבס, אם אתם לא יודעים איך והאם בכלל אפשר, זה בהחלט תחום שבו אתם רוצים להיעזר במתקין מקצועי.

התקנת מסך טלוויזיה 

מתכננים התקנת מסך טלוויזיה אצלכם בבית? הטיפים הבאים נועדו לסייע לכם להשלים את המשימה בעצמכם בהצלחה או לבחור בהנדימן אמין שמציעה התקנות מקצועיות בזול. כיום כאשר ניתן להזמין התקנה מקצועית לטלוויזיה בפחות מ-250 שקלים הרוב בוחרים להיעזר באיש מקצוע ולחסוך לעצמם את הטרחה. התקנת מסך טלוויזיה היא פעולה שדורשת מהנדימן כ-20 דקות של עבודה בעוד אתם תתבקשו להשקיע כשעה של עבודה. 

מתי כדאי להזמין הנדימן?

התקנת מסך טלוויזיה דורשת מתקן לחיבור הטלוויזיה לקיר, ברגים, דיבלים, מקדחה, מקדח מתאים, מברגה, פלס, סרט מדידה, עיפרון סימון. אם אין לכם בבית את כל הציוד או שאנכם מכירים כלל את הציוד – פנייה אל הנדימן תהיה חסכונית יותר. במידה ואנכם יודעים איזה סוג קיר יש אצלכם בבית ובאיזה מקדח צריך לבחור – תפנו אל הנדימן. בחירה לא נכונה של מקדח תגרום נזק לקיר ולמקדח. אם תבחרו בברגים לא נכונים המתקן עלול ליפול בעוד המסך היקר מתרסק על הרצפה. 

איך מבצעים מדידה לקראת התקנת מסך טלוויזיה?

זהו השלב בו נבחר את המיקום המבוקש למסך הטלוויזיה ונציב בהתאם את מתקן התלייה. יש למקוד את הקיר לאורך ולרוחב ולסמן את המיקום של מתקן התלייה. חשוב לעבוד עם פלס על מנת לוודא שהמתקן ישר לחלוטין. את המיקום הנכון בעבור מסך הטלוויזיה החדש נבחר בהתאם להרגלי הצפייה שלכם. שימו לב שמתאפשרת צפייה ללא הטיית צוואר. כדאי להיעזר באדם נוסף לחיבור המסך אל המתקן. נחבר את המסך למתקן התלייה רק כאשר אנחנו בטוחים שהוא יציב. 

איך בוחרים נכון מתקין לטלוויזיה?

חיפוש זריז אחר מתקין לטלוויזיה יגלה לכם עשרות הצעות של חברות שעוסקות בתחום. בחירה נבונה תהיה חברה שעוסקת בתחום מספר שנים ויש לה ניסיון בהתקנות דומות. חפשו המלצות ואל תתפשרו על פחות מחברה שמתחייבת להתקנה בטיחותית. מתקינים מוסמכים יידעו להתאים נכון את הברגים לסוג הקיר כך שלא יהיה מצב בו המסך מתרסק על הרצפה. זמינות להגעה במועד שנוח לכם חשובה גם כן. לא תרצו להמתין יותר ממספר ימים להתקנת המסך החדש. 

התקנת מסך טלוויזיה על קיר גבס

שיטת ההתקנה על קיר גבס דומה מאוד לזו של קיר הבטון או הבלוקים. ההבדל היחיד הוא בסוג של הברגים ובדרישה לעגן בחלק מהמקרים את המסך אל חלקי המתכת שנמצאים בתוך הקיר. קירות גבס נחשבים הרבה פחות חזקים מקירות בטון. אך כיום כאשר המסכים ברובם דקים ופחות כבדים מבעבר, אין סיבה שלא תתקינו מסך טלוויזיה על קיר גבס. מתקין מקצועי יידע לבחור בברגים ייעודיים לגבס שמתפצלים בתוך הקיר ומחזקים את האחיזה. מתקן תליה צמוד קיר הוא המומלץ ביותר בעבור קירות גבס. 

כמה עולה להזמין התקנת טלוויזיה?

אם מעולם לא החזקתם מקדחה תוכלו להזמין הנדימן להתקנת מסך טלוויזיה בתעריף של 200-350 שקלים (לא כולל מתקן תלייה). התמחור הוא לרוב שעתי או על פי מורכבות העבודה. הקפידו לספק להנדימן את כל הפרטים אודות המסך והקיר על מנת לאפשר לו לתת לכם מחיר מדויק ולהגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש. המחיר יהיה גבוה יותר כאשר מדובר במסך ענק בגודל של 70 אינטש ומעלה.  התקנת מסך טלוויזיה עם מתקן צמוד קיר דורשת פחות עבודה ובהתאם היא תהיה זולה יותר. אם תבקשו התקנה על התקרה או התקנה בתוך נישת הגבס צפו לתוספת במחיר. 

יש לכם שאלות נוספות על התקנת טלוויזיות? חייגו עכשיו ותקבלו מענה מקצועי, סבלני ואדיב. אל תתחילו בעבודה לפני שאתם מוודאים שבחרתם נכון בציוד שתואם את המאפיינים של המסך והקיר. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!