תליית טלוויזיה על קיר בלוקים

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

בין אם מדובר בחלל הסלון או שמא מדובר בחדר השינה שלכם, טלוויזיה בדרך כלל תהיה מצרך מבורך בכל חדר כמעט. וכשצריך טלוויזיה, יש אפשרות למקם אותה מעל שידה או לתלות אותה על הקיר. אם אתם מעוניינים לתלות טלוויזיה על קיר בלוקים, הנה המידע שיעזור לכם לעשות את זה בצורה נכונה.

מעבר לכך שביצוע עבודה לא נכונה עשויה להוביל לנפילה ולהריסה, לכן אם אינכם יודעים כיצד, מומלץ להזמין הנדימן לצורך תליית טלויזיה. אז אם אתם מחפשים טיפים להתקנת טלוויזיה על קיר בלוקים ואין לכם מושג מאיפה להתחיל בכלל, אנחנו נמליץ לכם על שכירת שירותי הנדימן מקצועי. לאחר שהסרנו את ההמלצה הזו מהדרך, בואו ניתן גם את הטיפים שלנו לתליית המקלט.

טיפים לתליית טלוויזיה על הקיר

טלוויזיות כיום הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, ולכל אחד מאיתנו יש את התוכניות שלו או שלה שהם מכורים אליהם. אם אתם מעוניינים להכניס את הטלוויזיה לחדר השינה שלכם, אנחנו ממליצים על בחירה בין מתקן זרוע לבין מתקן צמוד לקיר.

בניגוד למתקן זרוע, מתקן צמוד לקיר לא יאפשר לכם להזיז את הזרוע ולהנות מכל מיני זוויות שונות של צפייה בטלוויזיה. בשונה מהזרוע הזו, מתקן זרוע יאפשר לכם להנות מהגמישות של הזרוע ומההזזה שלה לכל מיני זוויות צפייה שונות בחדר.

גובה התלייה של טלוויזיה על קיר בלוקים

מבחינת גובה התלייה של הטלוויזיה, לא מדובר כאן בהחלטה שרירותית, לגמרי לא. אי אפשר לתלות טלוויזיה באיזה גובה שמחליטים, מאחר שזה עשוי לגרום לכאבי גב וצוואר, כאבי עורף וגם כאבי עיניים. באופן כללי, אפשר לציין כי גובה התלייה הממוצע של טלוויזיה בסלון הוא כ-80-90 ס"מ בדרך כלל.

אם אתם מעוניינים לתלות את הטלוויזיה בחדר השינה שלכם, הגובה של התלייה צריך להיות מותאם לצפייה בטלוויזיה בזמן שאתם שכובים במיטה. במקרה זו, בדרך כלל יהיה מומלץ לתלות את הטלוויזיה בגובה של כ-120 – 145 ס"מ.

הבדלים בין קירות גבס לקירות בלוקים

בניגוד להתקנה של טלוויזיה על קיר גבס, תליית טלוויזיה על קיר בלוקים תצריך ממכם ברגים מיוחדים, שבדרך כלל נקראים ג'מבו. הברגים האלו ניתנים לרכישה בכל חנות טמבור שכונתית בדרך כלל, ככה שאין בעיה מיחדת למצוא אותם לקנייה.

אם אתם מסתבכים ולא יודעים כיצד לתלות טלוויזיה על קיר בלוקים, אנחנו ממליצים להסתייע בשירותיו של הנדימן לתליית טלוויזיות. הנדימנים ייגבו ממכם בדרך כלל כ-250 – 350 ₪ עבור תליית המקלט על קיר בלוקים. ואם אתם צריכים הנדימן לתליית טלוויזיה על קיר בלוקים, אנחנו גם נמליץ לכם על השוואת מחירים בין הנדימנים לתליית טלוויזיות. לאחר שתערכו השוואת מחירים תוכלו להסתייע באיש המקצוע הנכון לכם ביותר ובמחיר אטרקטיבי. להזמנת הנדימן, עברו לאתר הנדימן פלוס: https://hman.co.il

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!