תהליך של זיפות הגג מפני חדירת מים

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

זפת הוא מבודד נהדר ויכול לעזור לך לשמור על הגג שלך במצב טוב. חומר איטום יכול גם לספק בידוד לבית שלך. זפת ואיטום שניהם מצוינים למתן בידוד חום וקור בשל העובדה שהם לוכדים אוויר בין הגג לקיר.

גג הבית שלך הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית שלך. זה גם אחד החלקים הפגיעים ביותר מכיוון שהוא יכול להינזק בקלות. כאשר יש לך נזילה בגג שלך, עליך לאטום אותה בהקדם האפשרי כדי למנוע נזקי מים וצמיחת עובש.

תהליך האיטום כולל בדרך כלל שימוש בזפת או בחומרי איטום אחרים על חומר הקירוי. זפת היא חומר סמיך ודביק שנדבק לחומר הקירוי ומונע ממים לחלחל. עם זאת, ישנם כמה חסרונות הקשורים לשימוש בזפת על גגות שאינם ברורים מיד.

זפת אינה מספקת בידוד לחום או קור ולכן עדיין תזדקק למערכת חימום או יחידת מיזוג למטרות אלו.

איטום זפת הוא תהליך המשמש בדרך כלל לאיטום גגות מבנים. זה יכול לשמש גם לבידוד חום וגם לקור.

זפת היא נוזל שמתרחב כאשר הוא בא במגע עם אוויר, מה שהופך אותו למבודד מצוין. יש לו גם יכולת להחזיק חום וקור לאורך זמן – עד 2-3 שנים!

תהליך של זיפות הגג מפני חדירת מים

זיפות גגות נגד חדירת מים הוא תהליך של יצירת שכבה אטומה למים על הגג.

התהליך מורכב ממריחת זפת בשכבות למניעת חדירת מים. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בתערובת על בסיס אספלט או חימר, או על ידי שימוש בתמיסה על בסיס פולימר נוזלי.

התהליך מחייב להסיר את כל החומר הרופף מהמשטח ולאחר מכן למרוח עליו זפת בשכבות, בהתאם להעדפה ולתקציב.

חשוב להבין את תהליך זיפות הגג נגד חדירת מים על מנת לדעת כיצד למנוע זאת.

כאשר מתרחשת נזילה, עדיף למצוא את מקור המים ולתקן אותו לפני שהנזילה תחמיר. ישנן דרכים שונות שניתן להשתמש בהן על מנת לעצור את נזילת הגג, כגון עקירת סיבת הנזילה ואיטום סדקים או חורים.

תהליך זיפות הגג נגד חדירת מים הוא קודם כל לצפות את הגג בשכבת זפת, לאחר מכן להוסיף שכבה נוספת של זפת ולבסוף, לגלגל אותה ליצירת אטימה עמידה למים.

התהליך דומה לזה של מריחת צבע. ראשית, כדאי להוסיף שכבת פריימר על הגג כדי שיידבק לזפת טוב יותר. לאחר מכן, עליך למרוח שתי שכבות זפת נוספות ולגלגל אותן יחד כך שייצמדו זו לזו. לבסוף, כדאי למרוח שתי שכבות נוספות ולגלגל אותן שוב כך שייצמדו גם יחד.

זיפות יכול להיעשות ביד או עם ברזנט במקום להגנה מפני גשם. עם זאת, שיטה זו אינה מומלצת כי ייקח יותר מדי זמן עד שאדם אחד יעשה זאת לבד.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!