פתרונות לתליית טלוויזיה

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

פתרונות תלייה לטלוויזיה מגיעים בסוגים שונים של התקנים בצורות וגדלים מגוונים. לדוגמה, לעתים קרובות נעשה שימוש בתושבות קיר מכיוון שהן מספקות רמה גבוהה של אבטחה ויציבות. כמו כן, תושבות קיר מאפשרות גמישות מסוימת של התושבת ותזוזה של הזרוע להתאמת זווית צפייה נוחה. 

אם אתם מחפשים פתרון לתלייה לטלוויזיה שקל להתקנה וניתן להסרה בקלות בהמשך, תושבת קיר בדרך כלל עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם. עם תושבות אלו, תליית טלוויזיה על קיר הופכת להרבה פחות מורכבת או מסובכת. הן קלות להתקנה, ואפשר לעשות את זה תוך מקסימום 20 דקות עם הכלים הנכונים. הנה כל מה שצריך לדעת על פתרונות לתליית טלוויזיה, המשיכו לקרוא. 

תכונות פתרונות תלייה לטלוויזיה 

פתרונות לצורך תליית טלוויזיה על קיר הם חלק הכרחי מהסלון, כי הם מאפשרים לכם למקם את הטלוויזיה שלכם באזור נוח ופונקציונלי. ניתן למצוא תושבות לטלוויזיה בצורות, גדלים ועיצובים שונים, כאשר ישנם תושבות קיר, תושבות תקרה, מעמדי רצפה, זרועות מפרקות, זרועות מפרקות עם תכונת הטיה, זרועות מפרקות עם תכונת סיבוב ועוד. 

פתרונות לתליית טלוויזיה זמינים בסוגים שונים כגון תושבות זרוע מסתובבות, המאפשרות לכם לשנות בקלות את זווית הצפייה של הטלוויזיה שלכם, מה שמספק איכות צפייה מרבית עבור כל הצופים. הדבר הטוב ביותר בסוגים אלה של פתרונות תלייה הוא, שהם אינם דורשים כלים כדי להתקין אותם. בדרך כלל תוכלו למצוא מעמדי רצפה אוניברסליים, מה שיתאים לרוב סוגי הטלוויזיות. מה עוד לגבי תליית טלוויזיה על קיר?

מה חשוב לשאול לגבי תליית טלוויזיה על קיר?

זו שאלה שעלולה לעלות כשמחפשים לתלות את הטלוויזיה על הקיר. תליית טלוויזיה על קיר מעלה שאלות כמו: איזה סוג של תושבת צריך עבור תליית טלוויזיה על קיר? או: כמה מקום צריך להשאיר בין הטלוויזיה לקיר? או: האם הקיר והתושבת יעמדו במשקל של טלוויזיה כבדה? או: האם תליית טלוויזיה על קיר אפשרית על קיר גבס? 

כמו שאנחנו רואים, ישנם לא מעט פקטורים שכדאי לקחת בחשבון, בין אם מדברים על פתרונות לתליית טלוויזיה, תליית טלוויזיה על קיר או תליית טלוויזיה מהתקרה. אם אינכם בטוחים מהם הפתרונות המומלצים עבורכם או באילו כלים להשתמש, תוכלו לקבל סיוע מקצועי מאנשים שנקראים הנדימנים. הנדימן הוא אדם שאינו בהכרח איש מקצוע באיזשהו תחום אבל הוא כן מוכשר עם ידיו ויידע כיצד לתלות עבורכם טלוויזיה במהירות וביעילות, ולא פחות חשוב, במחיר נוח. 

כמה עולה תליית טלוויזיה וכמה עולים פתרונות תלייה?

כמה עולים פתרונות לתליית טלוויזיה? וכמה עולה תליית טלוויזיה על קיר או תליית טלוויזיה מהתקרה ע"י הנדימן? בין אם מדברים על פתרונות תלייה שרוכשים בחנות, או תליית הטלוויזיה עצמה על ידי הנדימן, המחירים לרוב ינועו בין 250 ₪ ל-750 ₪ בממוצע. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!