טיפים למעבר דירה יעיל ובראש שקט

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

מעבר דירה הוא חוויה משמעותית מאוד. מצד אחד, זוהי הזדמנות מצוינת לבחון האם המשפט 'משנה מקום משנה מזל' אכן נכון – ובמקרים רבים שינוי הכתובת מוביל גם לשינויים מהותיים יותר ולהתחלה של פרק חדש וטוב. מצד שני, יש לא מעט מתח לקראת המעבר. סיבה אחת לכך היא החשש שמא משהו ישתבש, עוד סיבה היא הלחץ שייגרם נזק לפריטים יקרים, וגם חוסר הוודאות באופן כללי הופך את פרק הזמן שלפני המעבר ללא שקטה. הטיפים בעמוד זה יעזרו לכם לצלוח את התקופה בשלום ובשלווה.

תוכנית עבודה מסודרת

הטיפ הראשון הוא לערוך רשימה מסודרת של כל המטלות שחובה להשלים עד המעבר, ובעצם גם בימים הראשונים בדירה החדשה. הרשימה הנ"ל תכלול את העברת תשתיות האינטרנט והטלוויזיה; ההתנהלות ההכרחית מול חברת החשמל, תאגיד המים והרשות המקומית, לרבות צילומי המונים ביום המעבר (יום עמוס ולחוץ ולכן המשימה הזו עלולה להתפספס); הסדרת הרישום של הילדים במסגרות המתאימות לכתובת שאליה עוברים; האריזות, ועוד.

את הרשימה אפשר לערוך בכתב או בסלולרי, ובכל מקרה חשוב שהיא תהיה זמינה באופן קבוע. כך תוכלו לעדכן אותה אחרי השלמת כל סעיף, וגם לוודא שאף מטלה לא נופלת בין הכיסאות ונשכחת.

מיון יסודי של כל התכולה

המשימה התובענית ביותר היא באופן טבעי אריזת כל תכולת הבית. אנחנו חיים בעידן של שפע ושל צריכה, לפעמים אפילו צריכת יתר, ולכן בכל דירה מצטבר רכוש רב. בהתאם טיפ אחד הוא לחלק את מטלת האריזה למטלות קטנות יותר – אריזת הספרייה, אריזת בגדי החורף, אריזת כלי המטבח שלא משתמשים בהם ביומיום, אריזת הצעצועים של הילדים וכו'. כשפורסים משימה גדולה למשימות קטנות יותר, ומחלקים אותן על פני תקופה ארוכה ככל האפשר, קל יותר להשלים את האריזה בלי לחץ ובלי עומס יתר.

טיפ שני בנוגע לאריזה הוא לקחת אתכם רק את מה שבאמת נחוץ לכם. אם יש פריטים שכבר אי אפשר להשתמש בהם, המקום שלהם הוא בפח האשפה (או במתקן מחזור מתאים). אם יש חפצים שיכולים להועיל לאחרים אבל אתם כבר לא זקוקים להם ולא צפויים להשתמש בהם – אפשר לתרום אותם ואפשר גם לנסות למכור (למשל דרך קבוצות פייסבוק ייעודיות למטרה זו, גם אם במחיר נמוך או סמלי). ככל שמספר הקרטונים יהיה קטן יותר, כך עלות ההובלה תפחת ובנוסף תידרשו לפחות זמן כדי לפרוק הכל ולהתאקלם בדירה החדשה.

פירוק והרכבה? רק ע"י איש מקצוע

אחד החששות העיקריים לקראת מעבר דירה הוא מפני נזק לרכוש – בין אם מדובר בפריט יקר ערך ובין אם אלה פריטים בעלי ערך רגשי. בפרט נדרשת תשומת לב להובלת ארונות – בגלל שמדובר בפריטים גדולים אין ברירה אלא לפרק אותם כדי שיוכלו לעבור במפתחים של הדירות, וכמובן להרכיב אותם לאחר הפריקה בנכס החדש. גם אם לכאורה הפירוק וההרכבה פשוטים, בפועל במקרים רבים התוצאה תהיה ארון לא יציב או כזה שהדלת שלו לא נפתחת ונסגרת באופן תקין. אם יש לכם ארון הזזה עם מראה, התוצאה של פירוק והרכבה לא מקצועיים כבר עלולה להיות נזק ממשי, גם לארון וגם לכם, בגלל הזכוכית, ולכן מומלץ בחום להפקיד את מלאכת הפירוקים וההרכבות בידיים מקצועיות – של מובילים שכבר עשו זאת פעמים רבות.

חברת הובלות עם ביטוח תכולה מלא

מרכיב נוסף בשקט הנפשי החיוני כל כך לקראת מעבר דירה הוא ביטוח. כשחברת ההובלות שתעביר את כל הרכוש שלכם מבטחת באופן מלא את כל התכולה, גם אם חלילה תתרחש תקלה שאינה בשליטת המובילים, אתם תקבלו על כך פיצוי הולם – ולכן מומלץ לוודא את קיומה של פוליסה מתאימה.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!