האם ניתן לתלות טלויזיה על קיר גבס?

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

יש לכם קיר גבס בבית, ואתם רוצים להתקין עליו טלוויזיה? מכיוון שקירות גבס הן קירות קצת פחות עמידים, עליכם לנקוט במשנה זהירות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם הורסים את הקיר בגלל קבלת החלטות לא נכונה. בעבר היה נדמה כי התקנה של טלוויזיה על קירות גבס היא לא אפשרית. אנשים היו נמנעים מלהתקין טלוויזיה על הקירות הללו, ומחפשים אחר אלטרנטיבות אחרות. אך כיום אפשר להגיד כי תליית טלויזיה על קיר גבס היא אפשרית, כל עוד תבצעו אותה כמו שצריך. מה זה בדיוק אומר? יש לנו כמה טיפים חשובים לכל מי שרוצה לעשות צעד שכזה.

 

משתמשים בציוד מתאים לקיר גבס

מכיוון שלא מעט אנשים רוצים לתלות את הטלוויזיה שלהם על קיר גבס, ישנו ציוד מיוחד. ציוד אשר מיועד להתקנת טלוויזיות ופריטים שונים אחרים על קירות גבס. הציוד הוא כזה שלא מפעיל את מלוא המשקל על הקיר עצמו. כלומר כך העומס על קיר הגבס יהיה פחות משמעותי, ותוכלו להשלים את המשימה בצורה הכי מקצועית שיש.

 

אל תנסו לעשות זאת בעצמכם

אל תנסו לקחת את המשימה הספציפית הזאת על הכתפיים שלכם. זה אולי נראה על פניו פשוט מאוד, אך המציאות עושיה להיות שונה בתכלית. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם הורסים את הקיר ואת הטלוויזיה. מכיוון שיש צורך בציוד מיוחד ובעבודה מיוחדת, מוטב כי לא תבצעו את ההתקנה בעצמכם. הזמינו איש מקצוע שיודע מה בדיוק צריך לעשות על מנת להשלים את המשימה.

 

תקראו לאיש מקצוע מנוסה ומיומן

על מנת שתוכלו לבצע התקנה של טלוויזיה על קיר גבס יהיה עליכם להזמין מתקין טלויזיות גוש דן. איש מקצוע אשר מכיר את העבודה על בוריה, וידע בדיוק מה צריך לעשות על מנת שתשיגו את מבוקשכם. אם לא תקראו לאיש מקצוע מתאים, תמצאו את עצמכם לוקחים סיכון גדול במיוחד. כזה שלא בהכרח יהיה שווה את זה, וכזה שאולי בראייה לאחור אתם עוד עלולים להתחרט שקיבלתם אותו. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!